N-VA deelt 800 chocolaatjes uit

Op 13 februari 2012

Het is Valentijn en dat zullen ze in Lubbeek geweten hebben. Op maandag 13, dinsdag 14 en woensdag 15 februari deelt de N-VA afdeling van Lubbeek chocolaatjes uit. Maar liefst 800 chocolaatjes gaan de N-VA bestuursleden uitdelen tijdens hun Valentijnsactie. Omdat we een hart hebben voor onze inwoners.

Valentijn

Maandag bezoekt de Lubbeekse afdeling 250 huizen in Linden, dinsdag op Valentijn doet ze 250 huisbezoeken in Lubbeek en 200 in Pellenberg en woensdag sluit ze de actie af met 100 huisbezoeken in Binkom. Iedereen krijgt van federaal volksvertegenwoordiger Theo Francken en zijn ploeg een pamflet overhandigd met een lekker chocolaatje.

"Valentijn is het feest van de geliefden, daarom willen we ook een positieve boodschap brengen", licht afdelingsvoorzitter Davy Suffeleers de actie toe. "Politici kunnen geen gebroken harten lijmen of vrijgezellen aan een lief helpen. Maar we kunnen wel samen aan een beter Lubbeek werken. Want wij vinden dat Lubbeek wel aan wat verandering toe is. Samen met iedereen die een hart heeft voor onze gemeente, willen we daar werk van maken.", aldus Suffeleers.

Een hart voor Lubbeek

Februari is een belangrijke maand voor de Lubbeekse N-VA afdeling want op vrijdag 24 februari worden tijdens een algemene ledenreceptie de top 3 en de lijstduwer van de gemeenteraadslijst bekendgemaakt. “De Lubbeekse N-VA ploeg kiest resoluut voor vernieuwing en verandering. Na 6 jaar politieke stilstand en geruzie verdient de Lubbekenaar beter”, besluit Kamerlid Theo Francken. Wordt hij de grote uitdager van huidig burgemeester Freddy Vranckx?