N-VA WANDELT EN LUISTERT

Op 9 maart 2012

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen organiseert N-VA Lubbeek in april en mei vier dorpswandelingen in Lubbeek, Linden, Binkom en Pellenberg. De N-VA wil aan politiek doen met de mensen, niet vanuit een ivoren toren. Om oplossingen te vinden voor de belangrijkste problemen in Lubbeek treedt de N-VA in dialoog met de inwoners van de verschillende deelgemeenten.

Het is niet evident om alle problemen op de juiste manier aan te voelen. Iedere Lubbekenaar is uniek. Het is normaal dat er mensen zijn die problemen aanvoelen die de N-VA tot nu toe over het hoofd zag. Om het gezichtsveld maximaal te verruimen betrekt de N-VA de Lubbekenaar bij de samenstelling van het verkiezingsprogramma. De N-VA treedt met de inwoners van groot Lubbeek in dialoog.

Daarom organiseert N-VA Lubbeek in april en mei 2012 vier wandelingen in de Lubbeekse dorpskernen,  telkens op een zaterdagvoormiddag en beperkt in duur. Tijdens deze wandelingen zijn de kandidaten en de bestuursleden aanwezig, en  laten ze zich informeren en adviseren door de mensen uit de betreffende deelgemeente. Er worden ook telkens enkele ‘bevoorrechte getuigen’ uitgenodigd. Dit zijn mensen uit het middenveld die de bestuursleden diepgaander kunnen informeren over de specifieke lokale toestanden. De input van andere dorpsgenoten is uiteraard ook meer dan welkom. De opgedane informatie wordt nadien gebundeld en zal dienen als basis voor het verkiezingsprogramma.

N-VA Lubbeek nodigt iedereen uit die wil meewerken, suggesties of vragen heeft, of gewoon geïnteresseerd is in het programma van de N-VA in Lubbeek op:

-          zaterdag 14 april van 10 tot 12u.30 in Lubbeek.  Samenkomst aan de kerk.

-          zaterdag 21 april van 10 tot 12u.30 in Pellenberg. Samenkomst aan de kerk.

-          zaterdag 28 april van 10 tot 12u.30 in Linden. Samenkomst aan de kerk.

-          zaterdag 5 mei van 10 tot 12u.30 in Binkom. Samenkomst aan de kerk.