N-VA Lubbeek kiest nieuw bestuur

Op 15 maart 2013

De Lubbeekse N-VA leden hebben een nieuw bestuur verkozen. Met unanimiteit zijn Jan Seré tot voorzitter en Bart Beerens tot ondervoorzitter verkozen. Zij nemen de fakkel over van Davy Suffeleers ( schepen van sport, cultuur en jeugd, aftredend voorzitter ) en Theo Francken ( burgemeester, aftredend ondervoorzitter ). “Ik kijk met veel plezier terug op zes jaar voorzitterschap, met een hechte ploeg hebben we hard gewerkt, met als resultaat de mooie overwinning van de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2012.”, aldus Davy Suffeleers
Met deze bestuursverkiezing is het lokale N-VA bestuur, waar ook de mandatarissen uit de gemeenteraad (7) en OCMW-raad (3) in zetelen, verder ook nog uitgebreid met 8 enthousiaste leden. Nieuw verkozen voorzitter Jan Seré: “Met dit nieuwe afdelingsbestuur gaan we voor verdere lokale verankering van de N-VA, maar we verliezen ook de nationale en Europese verkiezingen van 2014 niet uit het oog, die erg belangrijk zullen zijn voor de Vlamingen.”